La Agrobiodiversidad: estratégias de conservación. Editors: Simó, J. – Plans, M. – Casañas, F.

November 13, 2011 Llibres, Publicacions, Recerca i transferència No Comments

Recull de les conferències presentades en el 2n curs del seminari sobre Agrobiodiversitat celebrat a Olot el 5, 6 i 7 de novembre de 2010.

Sota el patrocini de la Fundació d’Estudis Superiors d’Olot (FES) i la Universidad Menéndez Pelayo (UIMP Barcelona)

ISBN: 978-84-615-5208-5

En el llibre corresponent al primer curs s’examinava la història de la diversitat cultivada i es consideraven les vinculacions econòmiques lligades a la conservació. En aquest segon llibre s’aborden les estratègies de conservació i es ponderen els sues avantatges i inconvenients.

ELs autors, tots ells experts i implicats professionalment en processos de conservació de la biodiversitat, expliquen des d’una posició de privilegi diverses tècniques de conservació “in situ” i “ex situ”, valorant el que aporta cadascuna d’elles a la conservació de la biodiversitat i el seu ús, però també problemes amb els que han d’enfrentar-se en el seu treball quotidià.

Els editors