July 17, 2014 Jornades i congressos, Projectes, Recerca Comentaris tancats a Com t’agraden els tomàquets? Tast de consumidors els propers 18 i 19 de juliol al Mercat d’Horta de Barcelona
La Fundació Miquel Agustí i Semillas Fitó impulsen la recerca per obtenir noves varietats de tomàquet que tinguin un gust, una aroma i una textura millors

Tast de consumidors (cartell)

Per tal de recuperar el sabor d’aquesta hortalissa, ens proposem preguntar als consumidors quines són les seves preferències entorn els atributs de qualitat organolèptica. Amb l’objectiu de descobrir les seves preferències i incloure-les com a indicador principal en les noves fases de selecció varietal, organitzem un tast de consumidors els propers divendres 18 de juliol i dissabte 19 de juliol al Mercat d’Horta de Barcelona. Seguint la metodologia descrita per a realitzar proves d’anàlisi sensorial amb consumidors, oferirem a tastar diferents varietats de tomàquet cherry i tomàquet d’amanir per identificar quins atributs són més apreciats actualment. La prova dura 5 minuts, i els consumidors podran tastar les varietats de tomàquet que estan tenint més èxit actualment en el mercat.

Vine i participa!