Un tast per saber com agraden els espigalls al consumidor

February 22, 2016 Mitjans de comunicació, Premsa, Sense categoria Comentaris tancats a Un tast per saber com agraden els espigalls al consumidor

En una jornada que ha combinat el plaer de la gastronomia amb l’estudi gastronòmic, fins a 120 persones s’han assegut a taula al mercat del centre de Vilanova per olorar, tastar i puntuar dues racions d’espigalls cuinats de maneres diferents

Canal Blau (22/02/2016)

Ha estat una proposta de la Fundació Miquel Agustí, de la Universitat Politècnica de Catalunya, amb col·laboració amb l’agència de promoció econòmica Node Garraf. L’objectiu és determinar quines són les característiques que els consumidors més aprecien d’aquesta varietat de col típica del Garraf. Dels dos tipus d’espigalls servits, uns han estat bullits, i els altres cuinats al vapor. Dues tècniques diferents per a les que els consumidors s’han hagut de decantar, després de valorar-los com si fossin sommeliers d’aquesta verdura. Les dades recollides entre les 120 persones que s’han prestat a col·laborar en aquesta experiència ara les analitzaran els tècnics de la fundació. La idea és tenir una primera impressió de com li agraden els espigalls als consumidors i definir els atributs que li són propis.