Els llegums: de la tradició a la innovació

October 3, 2016 Any Internacional dels Llegums 2016, Jornades i congressos Comentaris tancats a Els llegums: de la tradició a la innovació

Acte que es celebrarà el proper 26 d’octubre en el marc de l’Any Internacional dels Llegums al Fòrum Gastronòmic 2016

La Xarxa Productes de la Terra i la Fundació Miquel Agustí organitzen una jornada sobre els llegums en el marc del Fòrum Gastronòmic 2016. El 2016 ha estat definit per la FAO (Organització de les Nacions Unides per a l’Alimentació i l’Agricultura) l’Any Internacional dels Llegums per difondre arreu els avantatges nutricionals d’aquest aliment.

Durant la jornada repassarem la història del consum dels diferents llegums a Catalunya, coneixerem, de la mà de diferents experts, dels seus productors, envasadors i comercialitzadors l’activitat que s’està duent a terme per recuperar i promocionar les varietats més arrelades al territori, i, finalment, realitzarem un tastet d’aquest aliment.

programa_acte-fma-lleguminoses_jornada-4