Vols formar part del panel de tast oficial del Torró d’Agramunt?

May 9, 2017 Premsa Comentaris tancats a Vols formar part del panel de tast oficial del Torró d’Agramunt?

Si t’agrada el torró, si t’agrada el menjar de qualitat, si tens horaris flexibles i vius i/o treballes a Castelldefels pots formar part del futur panel de tastadors de la Indicació Geogràfica protegida del Torró d’Agramunt

Què es requereix?

Tenir més de 18 anys, passar el període de selecció, desprès realitzar un període de formació i entrenament. Passat això seran unes 4-6 sessions l’any (remunerades).

Què has de fer?

Si estàs interessat/ada, apuntat a la sessió d’informació que tindrà lloc a l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona el dimecres 24 de maig a les 17 h (Campus de la UPC del Baix Llobregat).

Inscriu-te a: www.fundaciomiquelagusti.cat o directament a: https://goo.gl/forms/pMzphVAAzr5kuLNP2

Per més informació

roser.romero.del.castillo@upc.edu o 935521064