No et perdis la festa del tomàquet!!

September 1, 2017 Jornades i congressos, Publicacions Comentaris tancats a No et perdis la festa del tomàquet!!

El 16 de setembre no et perdis la FESTOM, la festa del tomàquet amb més color!!

La festa del tomàquet més divertida ha arribat a Castelldefels! Amb l’objectiu de promocionar i donar a conèixer el projecte d’investigació europeu TRADITOM, que estudia i procura recuperar les varietats tradicionals de tomàquet a Europa, hem creat la FESTOM: la festa del tomàquet de Castelldefels que no deixarà a ningú indiferent. Podreu interactuar amb una exposició sobre el tomàquet i sobre el propi projecte TRADITOM, podreu assistir als tallers gastronòmics on aprendreu receptes del més innovadores, observar als millors xefs a les sessions de Showcooking, disfrutar dels tallers científics on descobrireu els secrets més ben guardats del tomàquet i els menuts podran gaudir d’una estona molt divertida al taller del TRADITOM KIDS. I si us quedeu amb gana, tindreu Foodtrucks i un escenari amb música per omplir-vos la panxa amb la millor companyia, no us ho podeu perdre!

Per a més informació, consulteu el web: http://festom.cat/

O els nostres comptes de twitter: @Festom_17, Instagram: @festom.17 i Facebook: Festom2017.