Vols formar part d’un panel de tast?

October 23, 2019 Premsa Comentaris tancats a Vols formar part d’un panel de tast?

T’agraden les patates, els calçots o les mongetes? T’agradaria contribuir a la valorització de la qualitat dels productes catalans? Vols convertir-te en el primer panelista oficial de les marques de qualitat hortícoles de Catalunya?

Què es requereix?

Tenir més de 18 anys, passar el procés de selecció, després realitzar un període de formació i entrenament. Passat això, seran un seguit de sessions puntuals durant l’any (remunerades).

Què has de fer?

Si estàs interessat/ada, apunta’t a la sessió d’informació que tindrà lloc a l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona el dimarts 29 d’octubre a les 17 h (Campus de la UPC del Baix Llobregat).

Inscriu-te a: www.fundaciomiquelagusti.cat o directament a: https://forms.gle/mhYr2RhppVPYCLsKA

Per més informació

roser.romero.del.castillo@upc.edu o 935521064