No et perdis la festa del tomàquet!!

septiembre 1, 2017 Jornadas y congresos, Publicaciones Comments Off on No et perdis la festa del tomàquet!!

El 16 de setembre no et perdis la FESTOM, la festa del tomàquet amb més color!!

La festa del tomàquet més divertida ha arribat a Castelldefels! Amb l’objectiu de promocionar i donar a conèixer el projecte d’investigació europeu TRADITOM, que estudia i procura recuperar les varietats tradicionals de tomàquet a Europa, hem creat la FESTOM: la festa del tomàquet de Castelldefels que no deixarà a ningú indiferent. Podreu interactuar amb una exposició sobre el tomàquet i sobre el propi projecte TRADITOM, podreu assistir als tallers gastronòmics on aprendreu receptes del més innovadores, observar als millors xefs a les sessions de Showcooking, disfrutar dels tallers científics on descobrireu els secrets més ben guardats del tomàquet i els menuts podran gaudir d’una estona molt divertida al taller del TRADITOM KIDS. I si us quedeu amb gana, tindreu Foodtrucks i un escenari amb música per omplir-vos la panxa amb la millor companyia, no us ho podeu perdre!

Per a més informació, consulteu el web: http://festom.cat/

O els nostres comptes de twitter: @Festom_17, Instagram: @festom.17 i Facebook: Festom2017.

No es posible afegir comentaris